petervanrossumnaarbarcelona.reismee.nl

Op naar Barcelona!

Hoi allemaal,

Vanuit Narbonne ben ik vertrokken richting de Pyreneeën. Hier was het even flink klimmen en met veel tegenwind. In de ochtend heerlijke croissants op ,recht uit de oven.

Op de foto’s zie je de wijnstruiken van de Corbière en op de achtergrond de Pyreneeën.

De volgende dag reed ik richting Spanje . Vervolgens van Thuir naar Gerona. De allerzwaarste dagen waren in de Pyreneeën. Hier moest ik zelfs nog een stuk lopen in verband met grindpad.

De route was constant langs N wegen. Gelukkig dit keer niet zo druk als in Frankrijk en geen vrachtverkeer.

In Spanje ben ik nog langs een oorlogsmonument gekomen in Le Vajol. Uiteindelijk rond 18.00 uur aangekomen in de prachtige plaats Gerona.

Vanuit Gerona heb ik een mooie route langs de kust gefietst. Dit keer gelukkig hotels in overvloed. Na een koffie pauze in Calella nog even lekker gezwommen.

Het laatste stuk naar Barcelona was gelukkig een korte etappe. Om 12.00 uur kwam ik al aan bij ons hotel in Barcelona op de Ramblas. Vervolgens richting de AirPort gefietst om Ardie op te halen. Helaas had haar vliegtuig twee uur vertraging en moest ik lang wachten.

Nu verblijven we nog heerlijk een week in Barcelona!

Al met al weer een prachtige reis gehad, met mooi weer! Op naar de volgende uitdaging.

Groeten,

Peter

Reacties

Reacties

Ton

Hoi Peter,

Het is leuk om jouw reislog te lezen.  
Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Geniet er samen van in Barcelona.
Rijd je dezelfde route terug?

Groetjes
Ton


PS
Leuke opmerking van Pedro over de foto met de sloten. ?

Jos

Beste Peter,

Knap gedaan en nog een prettige vakantie in Barcelona

groetjes
Jos Latour

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!