petervanrossumnaarbarcelona.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog van de fietstocht van Nieuwkuijk naar Barcelona en weer Nieuwkuijk.

De vorige tochten naar Santiago en Rome waren zo goed bevallen vandaar ook deze tocht.

Ook nu heb ik weer een reislog aangemaakt. Zo kan iedereen op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu kun je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

De vertrekdatum is 25 juni 2018. De geplande aankomst in Barcelona is 9 juli 2018.

In Barcelona zullen Ardie en ik nog een weekje vakantie vieren en daarna fiets ik weer terug naar huis.

De eerste drie overnachtingen zijn al geregeld:

1.Ninove nabij Brussel na ongeveer 150km,bij de zusters van de Heilige Harten.

2.In Maredsous, de abdij van de Benedictijnen in de buurt van Denée in België.

3.Orval, in de buurt van Florenville,een trappistenklooster van Cisterciënzers ook in Belgiè

tegen de Franse grens gelegen.

In hoofdlijnen is de route als volgt:

Via Brussel fiets ik naar Zuid Belgie,vervolgens via Verdun, Toul, Langres naar Dijon.

Dan naar Beaune, Macon en via Le Puy naar Narbonne en als laatste route via Perpignan bij Figueres de Pyreneeën over,dan via Gerona naar Barcelona, Hotel San Augusti bijna op de Ramblas is ook al geboekt.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

https://www.youtube.com/watch?v=Y1fiOJDXA-E

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Peter

Reacties

Reacties

Ad van Velthoven

Prachtig peter....wij zijn dan net nog niet terug van vakantie maar zullen je zeker dagelijks volgen......we wensen je alvast een fantastische en voorspoedige reis...nu vanuit het immer gezellige vlijmen. ...groetjes

Ben & Maria

Hoi Peter,
Gezien de voorbereiding heb je er zin in, leuk!
Wij wensen je ?‍♂️ een mooie reis toe!
Ben & Maria

Will

Hoi Peter
Laatste dag voor je tocht naar Barcelona, ik wens je veel fietsplezier. Wat t weer betreft zit ‘t wel goed de eerste paar dagen, zo ook met de logeeradressen. Goede reis!
Groet Will

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!