petervanrossumnaarbarcelona.reismee.nl

Vertrek vanuit de Rhône

Hallo allemaal,

Na het stroomgebied van de Rhône , ben ik nu in de Ardêche terechtgekomen.Helaas had ik hier mijn eerste lekke band.

Het weer is nog steeds voortreffelijk. Eigenlijk net iets te warm om te fietsen. De temperaturen lopen op tot wel 35 graden. Ik verbleef de nacht in Valence.

De volgende ochtend ben ik weer met prachtig weer vertrokken en heb ik zo’n 50 km langs rivier de Rhône gefietst.

Vanuit Valence fietste ik naar Orange in de Drôme via de Ardèche. Ook hier wederom een prachtig stukje natuur.

Uiteindelijk heb ik overnacht in de buurt van Orange in een simpel F1 hotel.

De volgende dag ben ik ,helaas zonder ontbijt, vertrokken richting Montpellier.Onderweg kwam ik door Nimes langs een prachtige arena (zie foto’s) ,net als in Rome. Ook had deze plaats een mooi centrum waar ik lekker wat gegeten heb.

Het volgende verblijf was lastig te vinden met een lege telefoon. Zo zie je maar weer hoe snel je aan het gemak van een online map went!

Vervolgens opnieuw een dag tussen de wijnstruiken, van Cape Agde tot Narbonne. Hier ontmoette ik eenNederlander die hier woonde. Hij gaf me tips welke route ik moest nemen. Ik ben vervolgens een flinkstuk langs de Middellandse Zee gefietst met een flinke wind tegen!

Tot de volgende keer maar weer!

Groeten,

Peter


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!